‘Zo fijn om na het afscheid hulp te krijgen en bij het inzichtelijk maken van de nog te regelen zaken.’
Yvonne Reichrath Uitvaartverzorger
Kennermerplein 6-14
2011 MJ Haarlem
NA DE UITVAART - ER KOMT NOG VEEL OP U AF
Onze dienstverlening reikt verder dan de uitvaart. Wij weten uit ervaring hoeveel er op je afkomt in de periode na een overlijden en dat hiervoor vaak onnodig kosten worden gemaakt. Wij werken samen met het NabestaandenLoket, om je hierin praktisch en informatief te ondersteunen.
Je krijgt van ons een account, dat een overzicht geeft van alle acties die er na een overlijden genomen dienen te worden. Op basis van de situatie van de overledene en jouw situatie als nabestaande wordt de online checklist automatisch aangepast. Zo zie je alleen wat voor jouw situatie relevant is.
Je ziet in één oogopslag alle bedrijven en instellingen waarbij je met één eenvoudige handeling kunt opzeggen of de tenaamstelling kunt wijzigen. In de door jou te nemen acties wordt je voorzien van uitgebreide informatie die je naar eigen behoefte kunt raadplegen. Daarnaast worden er ook veel zaken automatisch voor je geregeld, zoals het opzeggen van abonnementen, contracten, accounts en indien gewenst een check bij het testamentenregister.
Jouw privacy wordt hierbij vanzelfsprekend gegarandeerd; door middel van jouw eigen inloggegevens bent je de enige die toegang heeft tot deze informatie. Hiermee hopen we de administratieve afwikkeling na een overlijden iets minder complex te maken.
Nog geen account? Klik dan op HIER om er een aan te vragen of login het Nabestaandenloket met onderstaande button.